۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۴۳

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

قاطعیت و مهربانی خصیصه مهم حاج قاسم بود

قاطعیت و مهربانی خصیصه مهم حاج قاسم بود

نکا- جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاطعیت، مهربانی و دشمن ستیزی را از خصیصه های مهم حاج قاسم بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین طیبی فر عصر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی و اولین سالگرد شهید گمنام تدفین شده در نیروگاه شهید سلیمی نکا اظهار کرد: این نیروگاه شهدای فراوانی را در طول ۸ سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرد و در واقع با تولید برق در خط مقدم بوده و اجازه نداد که این نیروگاه لحظه‌ای خاموش شود.

وی افزود: امروز عربده کشان علیه جمهوری اسلامی ایران با جبهه مقاومت مهار شده است و حاج قاسم قدرت نفس کشیدن را از آنان گرفته است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کشور با بیان اینکه امروز فشارهای مختلفی به نظام‌م وارد می‌شود، یادآور شد: با نگاهی به سوریه و عراق قبل متوجه می‌شویم که همه آنانی که در هر سنگری برای نظام کار می‌کنند سربازان انقلاب هستند.

حجت الاسلام طیبی فر گفت: شما هم در عرصه تولید برق، از سنگربانان انقلاب هستید، همه سرباز جبهه انقلاب و نظام هستیم.

وی افزود: آنانی که با توکل بر خدا اجازه نمی‌دهند نقشه‌های دشمنان در مسائل اقتصادی و تولیدی محقق شود، سربازان دنباله رو حاج قاسم هستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کشور تصریح کرد: قاسم اگر یک مکتب دارد، یک بعد از مکتب حاج قاسم دفاع از مکتب، دفاع از کشور و حیثیت اسلامی است و یکی از نشانه‌های مکتبش است که جانش را در این‌مسیر گذاشت.

وی با بیان این که حاج قاسم شخصیتی بود که وجودش در دشمن رعب ایجاد می‌کرد، شجاع بود و در بین مردم دوستانه و برادرانه و در برابر دشمن با صلابت کامل می‌ایستاد، خاطرنشان کرد: شما عزیزان و همه‌مجموعه های تولیدی خود را در جبهه حاج قاسم بدانید که مخلصانه و شجاعانه کار کرد و از دشمن و تحریم نترسید و مقاومت کرد و نتیجه گرفت و کاملاً روشن است و اکنون باید در گفتار و رفتار حاج قاسم تدبر کنیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کشور گفت: قاطعیت، مهربانی و دشمن ستیزی خصیصه مهم حاج قاسم بود که اجازه حرکت به دشمن نمی‌داد و با همین خصیصه‌ها توانست سوریه و عراق را نجات دهد و امروز الگوی ما در تمام زندگی باشد.

کد خبر 5673767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha